New Profile Posts

  1. ✫✫™
    ✫✫™
  2. Akatsuki
    Akatsuki
    GFriend slayed my existence
  3. Evanescent
    Evanescent
    Anyone who comes on - leave your contact details in my thread in the lounge, if you wish
    1. Akatsuki
      Akatsuki
      Hi Eva OwO
      Sep 22, 2018
    2. Evanescent
      Evanescent
      Omg hai uWu
      Sep 22, 2018
      Akatsuki likes this.
    3. Akatsuki
      Akatsuki
      See, now we're on the same wavelength.
      Sep 24, 2018
  4. kiat
    kiat
    want to sell account interested contact me ios acc maxlvl 40 skins 98% hero full username payfong in game dm me for price trade with paypal
  5. zupernuz
    zupernuz
    Fae warden is my bae
    1. Riley12301
      Riley12301
      Bae Warden?
      Aug 23, 2018
    2. zupernuz
      zupernuz
      Fae Bae
      Aug 25, 2018
    3. Riley12301
      Riley12301
      Nice
      Aug 25, 2018
  6. ✫✫™
    ✫✫™
    Started to play Arena of Valor. Probably is gonna drag me away from HOC for good.
    1. zupernuz
      zupernuz
      Die noobs
      Aug 14, 2018
  7. Hammer1266
    Hammer1266 trickkclown
    Any chance I could get it for free?
  8. Evanescent
    Evanescent
    I know katniss's gender and sexual preference now haha I've solved the mystery of life
    1. KatnissNeverclean and Jacke0 like this.
    2. View previous comments...
    3. zupernuz
      zupernuz
      Yeah .. gender bender..
      I knew that a long time ago
      Jul 26, 2018
    4. KatnissNeverclean
      KatnissNeverclean
      Come to wechat hihi
      Jul 28, 2018
    5. zupernuz
      zupernuz
      Hihi?? Sounds gayish/bitch-like.... :P
      Jul 28, 2018
  9. ✫✫™
    ✫✫™
    Getting sick of being stuck with noobs in a dead game in a smelly room lead by a childish host
    1. zupernuz
      zupernuz
      Noob.. dont join room unless you know the players
      Jul 13, 2018
  10. roc1164
    roc1164 meteorologist
    lol hi , come on line I want to try hoc on IOS , and need your account.
  11. ariyan
    ariyan
    No peace.
    1. zupernuz
      zupernuz
      Peace ... and squirt
      Jul 22, 2018
  12. Evanescent
    Evanescent
    Anyone on pinterest - catch me @moonshinedew. My stuff is mostly art (all forms) related
    1. View previous comments...
    2. ✫✫™
      ✫✫™
      Kortav isn't the best waifu. Persephone is :)
      Jun 22, 2018
    3. zupernuz
      zupernuz
      Wutt?? Traitor
      Jun 23, 2018
    4. ✫✫™
      ✫✫™
      lol don't hate me XD
      Jun 23, 2018
  13. Evanescent
    Evanescent
    Wait since when was riley a mod
    1. View previous comments...
    2. Evanescent
      Evanescent
      Jun 6, 2018
      luciferrr214 likes this.
    3. NiceMice
      NiceMice
      LMAO RILEY WE WUV YOU
      Jun 6, 2018
    4. Chyox
      Chyox
      Ur welcum, Riley

      PS: What happens in the mod subforum stays in the mod subforum ;)
      Jun 6, 2018
      Riley12301 and KatnissNeverclean like this.
  14. ✫✫™
    ✫✫™
    This forum is so dead that I can report myself for fun.
    1. View previous comments...
    2. Evanescent
      Evanescent
      Not that the mods do anything anyway
      May 30, 2018
    3. KatnissNeverclean
      KatnissNeverclean
      Switch to VG!
      May 30, 2018
      ✫✫™ likes this.
    4. ✫✫™
      ✫✫™
      I already tried VG a year ago. I just don't like MOBAs with only 3 skills for some reason. I might be picky but at least I tried it.
      May 30, 2018
  15. Swedishviking
    Swedishviking
    I miss this game
    1. Chyox
      Chyox
      Maybe the game misses you, too
      May 22, 2018
      Riley12301 and zupernuz like this.
    2. Sadowmancer
      Jun 4, 2018
    3. Swedishviking
      Swedishviking
      Played a few games, not that bad but miss the friends, kinda annoying to play with less experienced players
      Jun 4, 2018
  16. Joker7
    Joker7 Samyfrumy63
    Hi bro,how can i join the season? Plz help me
    1. zalba idyllico
      zalba idyllico
      There is no more ranked season. He was just doing a personal tournament which i believe is over now.
      May 6, 2018
  17. ✫✫™
    ✫✫™
    One chapter ends as another begins.
    1. Golden_Times likes this.
  18. ✫✫™
    ✫✫™
    One chapter ends as a new one begins.
  19. NiceMice
    NiceMice Evanescent
    I miss this gril
    1. ✫✫™ likes this.
    2. Jacke0
      Jacke0
      Come wechat
      May 2, 2018
    3. Evanescent
      Evanescent
      Waddup boi
      May 4, 2018
    4. NiceMice
      NiceMice
      May 5, 2018
  20. mindantony